Mr.O

God eftermiddag gott folk!

Jag och Bea bestämde oss för att åka till skolan i morgon istället. Eftersom att vi har multimedia och den börjar klockan åtta så har vi fler timmar på oss att jobba med det vi behöver. Tycker det lät som en bra idé! Då kan jag städa och plugga här hemma istället.

För er som inte vet så har vi köpt Jimmys orm. En regnbågsboa. Den är hur mysig och gullig som helst. Jag har dock inte vågat hålla i den själv än, men det kommer. Jag har åtminstone klappat och hållt i hälften av ormen. Jag tycker den är otroligt fin alltså. Speciellt när den reflekteras i ljuset, då ser man regnbågens färger. Jättefint!

Det här är terrariet. Jag älskar bakgrunden som Jimmy och Rickard har gjort. Hur ball som helst!



Ser ni färgerna? Visst är den vacker. Jag älskar denna lilla krabat.


Nu är det dags för lite arbete. Dammsugning och skurning är ett måste i dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0