Nintendo Wii

Hej på er allihopa. I dag är humöret på topp trots att jag är ganska trött. Jag gick upp halv tio men var jättetrött av någon anledning. Det kanske beror på att jag och R satt och spelade nintendo wii till 12 i går. Vet ni hur roligt det är eller? Det var svårt i början då man skulle lära sig finkänsligheten i rörelserna man ska göra för att styra. Jag ska lätt spela det i dag. Ett väldigt bra sällskapspel, men dyrt!

I dag är det skolan som gäller. Ska göra lite förhör osv., men det kommer gå galant(hoppas jag i alla fall). Jag har även tänkt att röja lite mer här hemma. Det känns som att våra grejer aldrig tar slut. Snarare fylls på! Men nångång måste jag komma någon vart. Jag ska även prata med Rickard och se om vi ska slänga lite skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0