Onödig info?

Blogg jag läser först: Hmm, det är nog Kenzas.

Blogg jag har hört talas mycket om men aldrig läst: Det är nog någon av dessa omtalade gaybloggar. Har endast läst en gayblogg en gång.

Kändisblogg jag följer: Hmm, Kenza, Tyra, Citty och Cimon från Paradise Hotel.

Mest kända bloggare jag sett IRL: Citty

Första bloggen jag började följa: Det var nog Beas före detta blogg.

Bloggare jag beundrar och varför: Gud vad svårt. Blondinbella(för att hon är lika gammal som mig men har lyckats förbannat bra på så kort tid), Kenza(för hon verkar vara en jävligt skön och trevlig tjej).

Fördelar jag fått tack vare bloggen: Det är väl inga större fördelar med tanke på att min blogg inte är så känd. Men det måste nog bli att min familj kan läsa om vad som händer i mitt liv(då jag inte bor hemma längre).

Då hatar jag att blogga: När jag inte får den respons på inlägg som jag förväntat mig.

Då älskar jag att blogga: Då jag har något roligt eller händelserikt att skriva om.

Person som ofta kommenterar hos mig som förtjänar lite uppmärksamhet: Tyvärr får jag inte så ofta kommentarer trots att det är ganska många som besöker min blogg. Men det får väl bli Elin :)

Kommentarer
Postat av: Michaela

Nu är jag igång med bloggen igen, kunde inte hålla mig borta för evigt =)

2010-04-20 @ 13:18:39
URL: http://michaelastappe.blogg.se/
Postat av: bea

ja nu får du tjuvkika i min dagbok med jämna mellanrum istället! haha:D

2010-04-21 @ 01:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0