Sjukdomar och snor

Åh, den här dagen har inte startat bra. Jag är sjuk! Jag har ont i hela kroppen, är jättetjock i halsen och känner mig otroligt hängig. Till råga på allt har jag nackspärr samt muskelvärk från nacke till svank. Eftersom att jag inte är sjuk kan jag inte masseras då infektionen kan spridas. Roligt? Inte nånstans. Nu börjar jag bete mig som en kille. Ni vet hur de blir när dem bara är förkylda? "åååhh, jag kommer dö" och dylikt. Nu känns det faktiskt som att slutet är nära(lite ironi). Nej men seriöst. Jag kan inte ens resa mig ur sängen/soffan. Jävla skit!

Pga detta kommer jag nog inte skriva så mycket i dag. Ni får alltså nöja er med detta inlägg och kanske hoppas på ett till senare i kväll.

Nu måste jag gå och fräscha upp mig trots att jag är sjuk. Jag ogillar att känna mig unken och äcklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0