Skräpsamlare

Herregud säger jag bara. Hur kan jag och Rickard ha samlat på oss så mycket grejer? Det är förvisso positivt men gud så mycket vi har kvar att packa upp. Detta kommer bli ett ganska kort inlägg. Jag är jättetrött mentalt och i hela kroppen. Ryggen värker, men det är det värt. Jag och Rickard har äntligen fått vår efterlängtade lägenhet tillsammans.

Dagen har spenderats med att packa upp massvis med inredning och smågrejer. Det står inte alls lika mycket kassar och kartonger i lägenheten nu. Vilket är skönt! Förut var det som att gå i en labyrint = ingen ordning i överhuvud taget.

Jag ska snart ta en dusch, fixa mina naglar(de är en hemsk syn. 5 av 10 naglar har gått av pga flytten), sedan ska jag inta soffläge brevid Rickard. Det är ju Harry Potter på TV!

God natt på er. Jag kommer sova som en stock i natt, hoppas ni också gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0