Snor och sånt äckligt

Min pollenallergi tar verkligen kol på mig. Jag känner mig jättehängig och snorar som satan. Inte roligt! Mamma köpte ett nässpray som ska hjälpa snuvan lite, men icke. Den funkar lite, lite men inte tillräckligt. Näsan varvar mellan att vara helt igentäppt och sedan släppa loss ordenligt. Det är inget roligt när man kommer in i skolan och sätter sig på skolbänken och det blir som en flod. Jaja, nog om det.

I morgon är det äntligen fredag=valborghelgen. Jag och Rickard har tänkt att besöka brasan hemma i Salem. Det är en tradition, så det måste göras. Vare sig Rickard vill eller inte. Efter det ska vi nog tillbaka till Södertälje och ha mysmiddag. Det var Rickards idé. Han förslog även om vi skulle stänga av mobilerna för att vara icke tillgängliga. Då var min stora fråga, har han slagit i huvudet? Han om någon är ALLTID tillgänglig förutom när jag försöker nå honom.

Jag har tänkt att strosa runt lite i Södertälje i morgon efter skolan, ensam. Ja, ni läste rätt. Det kan faktiskt vara väldigt skönt ibland. Gå helt i sin egen takt, göra det man själv vill, kolla i vilka affärer man själv vill. Men om Bea vill joina kommer jag självklart inte avböja. Hennes sällskap vantrivs man aldrig med.

Kommentarer
Postat av: bea

hiiihi:D

2010-04-30 @ 13:40:53
Postat av: Sandra

Vi kom iaf till Tumba :D haha

2010-04-30 @ 14:32:21
URL: http://touchofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0