Som små barn med bajs och raphumor.

Äntligen fredag! Gud så jag har längtat. Skolveckan har dock inte varit något vidare jobbig, men jag börjar bli extremt trött på att gå i skolan nu. Som tur är slutar jag snart.

Jag och Bea gjorde vårat radioinslag i dag på multimedian. Vi stannade kvar till två, halv tre(?). Och jag måste bara säga. Fyfan vad roligt det var. Jag har inte garvat så mycket på jättelänge. Uppgiften var att vi skulle välja en artikel från exempelvis Aftonbladet eller Svenska Dagbladet och sedan välja två låtar. Vi skulle spela in samtidigt som vi läste upp artikeln. Efter många om och men, talfel och asgarv blev vi klara. Tungan kunde verkligen vrida sig i munnen när man skulle fokusera intensivt på något man skulle presentera. Vi blev som små barn och kom tillbaka till rap och bajshumorstadiet. Tack för en rolig morgon. Uppgiften blir dock klar på måndag! :)

Älskling kom och hämtade mig. Hur skönt som helst! Då slapp jag åka tåg i det tillståndet jag var i då. Död som en zombie rättare sagt.

Jag har tagit tag i rättskunskapen nu också. Det är ca 220 frågor om inte fler. Det känns ju sådär. Men jag ska försöka fixa detta med en positiv inställning om att jag klarar detta. Lite kan man ju sedan tidigare då jag läst kursen och lite kan man tack vare att man är självlärd. Jag har redan gjort 43 frågor på en fredagkväll och det tycker jag är starkt jobbat. Eller hur? Jag är stolt över mig i alla fall.

Bjuder på ytterliggare fler bilder av Mr.O. Han är så j*vla gullig tycker jag. Hur han beter sig, hur han hanterar olika situationer. Han är en egen individ. Gulleplutt.






Kommentarer
Postat av: Nena Schönberg

Ååå fy läskigt med ormar kommer aldrig vänja mej vid dom aså :/

2010-04-23 @ 21:43:00
URL: http://www.mondoblog.se/nena
Postat av: Nena Schönberg

SV: haha nä de e så ja känner inför spindlar haha. Hon är 7 månader :)

2010-04-23 @ 21:53:06
URL: http://www.mondoblog.se/nena

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0