Dag 01 – Om mig

Ja, vem är jag? Hur är jag som person? Det här var svårare än jag trodde.

Vi börjar såhär.. Jag är en väldigt stressad person som alltid har bråttom till något. Är det inte så att jag måste springa till bussen så är det att jag vill få så mycket gjort på jobbet som möjligt. Men samtidigt är jag väldigt produktiv. Jag slarvar aldrig med mina uppgifter. Jobbar snabbt och effektivt men noggrant. Och även här kan jag bli stressad om någon inte jobbar i samma tempo som mig.

När jag var liten blev jag mobbad i fyra år. Fyra hemska år. Under den tiden mådde jag inte alls bra, som ni förstår. Dessa fyra år gjorde mycket med mig. På gott och ont. Jag har haft uruselt självförtroende och självkänsla som jag fortfarande jobbar på. Men jag måste bara påpeka att dessa fyra år har även gjort mig väldigt stark. Jag tar knappt åt mig av elaka kommentarer och glåpord. Om någon kommer in på mer privata saker kan jag dock reagera starkt, men annars inte. Allt som hände under de fyra åren har gjort mig väldigt blyg. Jag tvekar ganska ofta på att någon är intresserad av det jag vill berätta. Därför är jag oftast tyst.

Men när jag väl lärt känna en person kan jag bete mig hur som helst. Jag kan bete mig som ett barn, bara fåna mig eller berätta att jag är bajsnödig. När jag får en positiv repsons av någon och när personen visar sig vara intresserad. har jag fått tillit till den personen och då vågar jag bjuda på mig själv.

Det får nog bli bra såhär. Nu har ni i alla fall fått en liten hint om hur jag är och lite varför. Längtar lite till nästa punkt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har känt dig och jag vill bara säga att du är en klockren person med mycket humor :)

2010-12-09 @ 19:23:32
URL: http://maaliiin.blogspot.com/
Postat av: Sandra

Tack, vad söt du är:)

2010-12-09 @ 19:50:08
URL: http://touchofsandra.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0