Dag 06 – Min dag

Min dag ville jag helst spendera i sängen med min älskling. Det var alldeles för svårt att inte ligga kvar i morse när klockan ringde. Jag var jättetrött, jag låg perfekt, kudden var som skönast och Rickard låg brevid mig.

Men istället gick jag upp för att vanka iväg till jobbet. Men inte klagar jag på det. Jag har haft en jättebra dag på jobbet trots att eftermiddagen var ganska sysslolös i receptionen. Som den nästan alltid är varje eftermiddag, varje dag och varje vecka. Men har man rätt sällskap, som jag alltid har, blir timmarna mycket roligare. I dag sällskapade jag med min teamledare. Hon får en alltid att skratta.

Kvällen ska jag spendera framför tvn med R tror jag. Blir nog inget mer avancerat än så och jag gillar't. I dag är jag extra trött och känner mig extra seg i kroppen. Jag känner hur huvudet inte hänger mig och bara hänger där. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0