Fem dagar kvar till jul


I dag har vi bakat för fulla muggar. Det var tänkt att vi skulle göra lussebullar men så blev inte fallet. Istället gjorde vi ett helt eget pepparkakshus och massvis med pepparkakor. Och jag som inte ens är så förstjust i pepparkakor, haha. Det är själva baket som är mysigt, tycker jag.

I morgon är det måndag för er som har missat det. För mig innebär det tre dagar till julledighet. Det ska bli så jäkla skönt att vara ledig. På torsdag ska vi handla de sista julklapparna. Undra hur det kommer gå egentligen. Det kommer förmodligen vara fullsmockat med människor så det jag inte får glömma är att ta med mig är mitt tålamod.

Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mina naglar. Tänkte köra med rött nagellack så det ger lite julkänsla i morgon i repan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0