Friday morning

I dag är det äntligen fredag mina vänner och jag är på toppenhumör. Rickard kom hem i går. Jag pussade massvis som vanligt på både Jackie och R. Det jag blir extra glad över var att Rickard hade köpt tre rosa iphoneskal till mig. Ett i silikon som är neonrosa, ett lite hårdare rosa plastskal som är lite genomskinligt och sedan ett skal som är stenhårt och blänker rosa. Hur fina som helst. Är han inte underbar? Tack min älskling.

I morse när jag skulle springa till bussen(som vanligt, varför lyckas jag alltid sega till det på morgonen?) skulle jag gå och pussa Rickad hejdå. Då drog han ner mig i sängen och höll om mig. Det gjorde det inte direkt lättare att springa ut i kylan. Men han erbjöd sig även att skjutsa mig till jobbet. Det tackar jag aldrig nej till :) Jag bestämde mig för att sedan brygga lite kaffe och rosta några mackor till honom. Det tycker jag han är värd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0