Hello there

Jag har en megastor finne mitt på kinden som ömmar otroligt mycket. Jag kan inte ens ligga på den sidan. Ajaj. Men vad gör det? Jag är på jättebra humör trots att jag är jättetrött och har ont i nacken. Dock ska jag alldeles snart lägga mig på spikmattan. Huur skönt som helst!

Just nu sitter jag och kollar på Efterlyst. Jag blir lika upprörd varje gång och varje gång blir jag lika chockad över vad alla omänskliga jävlar är benägna till. Det är riktigt hemskt.

I morgon är det en ny dag med nya tag. Jag trivs väldigt bra med mitt jobb och mina kollegor. Och visst, det är inte något jag kommer jobba med hela livet men jag är jävligt nöjd och har tänkt att jobba med det här i några år. Jag har roligt varje dag och alltid är det någon som lyckas få mig att le om jag vaknat på fel sida. Vi kan driva med varandra på ett småelakt sätt med glimten i ögat utan sura miner. Jag gillar't!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0