Onsdag

Det blev besöksrekord i går. Jag tycker det är skitroligt att det blir fler och fler som läser min blogg. Keep it up.

Onsdagen började tidigt helt utan problem. Eller ja, jag snoozade, hmm typ, 3 gånger.. Men jag kom upp och det gjorde jag med glatt humör PLUS att jag hann med bussen! Dessa dagar har gått jättefort, förstår inte var tiden tar vägen.

I morgon ska jag och mamsen stanna kvar i stan för att handla julklappar åt våra gubbar. Mamma verkar vara lite osäker på vad hon ska köpa så ska hjälpa henne lite. Vi ska även äta middag inne i stan så det kommer bli supermys. Jag är fortfarande lite nojig över det där med självmordsbombaren. Jag vill inte dö. Vem vill det? Jag försöker att inte tänka på det, men lättare sagt än gjort.

På tal om det. Jag läste i Metro i morse att de har satt ut extra säkerhetsvakter på T-centralen. Var då nånstans undrar jag då? Jag såg inte en jävel med uniform på sig i dag. De snackar bara en massa gojja. Uäk! Eller ja, om man bortser från den personal anställd av SL/SJ. Jag vill inte påstå att de har den utbildning som krävs för att kallas säkerhetsvakt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0