Redan onsdag?


Denna dag har gått jättesnabbt trots att jag har varit väldigt trött. Men jag älskar mitt jobb så det är inte alls lika påfrestande att befinna sig på jobbet. Fotot ovanför är från en liten utbildning med jobbet. Kvinnan till vänster är vår teamledare, hur gullig och rolig som helst. Och hon i mitten är en galen liten filur, och självklart på ett bra sätt :) Dessa två och resten av vårat gäng får dagarna att gå snabbt som blixten. Veckan har gått jättesnabbt, det är redan onsdag. Herregud, vart tar tiden vägen? Hinner knappt med.

På fredag är det julfest med jobbet som jag hade tänkt att gå på. Men det blev ändrade planer. Det är självklart någonstans inne i stan och det kommer pågå hela kvällen framåt efter tolv. Det tråkiga är att jag vågar inte åka ensam hem från stan, speciellt inte om man tagit några öl. Jag vägrar! Det gick tråkigt nog inte att lösa på något sätt för den delen heller. Jag ville verkligen gå och umgås med åtminstone 30 pers av alla 800 som jobbar på kontoret. Men men, får se till att gå nästa år.

Jag har precis käkat middag, tänker inte beskriva vad jag lagade och hur jag lagade ihop det. Såna detaljer tråkar bara ut er. Tänkte snart hoppa ner i sängen och kolla på tv. Jag hoppas på att somna tidigt i dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0