Tidig morgon för min del

Torsdag morgon! I morse var jag uppe med tuppen. Ordagrant! 05.20 ringde min klocka och snacka om att jag var trött. Jag fick ta öppning då en av kollegorna fick lite förhinder. Nemas problemas, det fixar jag:) Är man inte lite snäll ibland?

I dag kommer mina bebisar hem. Saknar dem så! Det kommer bli skönt med lite sovsällskap. I helgen ska jag se till att få några julklappar inhandlade också. Hittills har jag bara fixat två stycken. Det börjar bli lite bråttom.  Vill inte stå där i sista sekund och inse att allt är slutsålt. Rickards present är den viktigaste, den kommer garanterat bli en materiell sak som alla kommer vilja ge bort i julklapp. Så jag måste skynda mig!

Kommentarer
Postat av: Tommymerete

Just passing by, tripped over your site really. Still, looks nice.

2011-05-26 @ 10:19:12
URL: http://tommymerete.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0