Ny vecka

Lite sen uppdatering om helgen kanske? Men äh, vad gör det.

I fredags hände det inte så mycket mer än att jag och Rickard bara hade lite fredagsmys. Båda var supertrötta och det blev soffläge hela kvällen. På lördagen fyllde Rickards bror 21 så det blev massvis med fika hos deras mor. På kvällen gick vi ut på krogen och det var riktigt roligt. Vi förade lite hemma hos Jimmy och Sofia för att sedan bege oss mot storstaden. Synd dock att Rickard skulle skjutsa hans mamma morgonen därpå. Halv sex skulle han befinna sig i Salem. Så det blev en tidig hemgång för oss.


På söndag morgon fick jag skjuts av Rickard hem till min käre vän Bea. Där fick jag lite frulle och det bjöds även på kaffe. Som de gamla goda tiderna. Sedan bar det av till stallet för Bea skulle minsann rida. Hon fick rida sin älskade Baron som ni kommer få se bilder på sen. Han är huuuur söt som helst och jättemysig. Och Bea var självklart jätteduktig som vanligt ;) På kvällen kom min storebror hit på besök. Rickard lagade jättegod middag, min lilla superkock. Han är grymt duktig när han väl orkar! Under hela kvällen satt vi och spelade Call of duty - black ops. Ett GRYMT spel bara på tal om det. Jag är helt fast. Ska faktiskt snart slänga mig ner i soffan och spela lite. Jag har haft en oerhört trevlig och mysig helg.


Hur jäkla söt är inte denna varelse då? Så söt så man bara dör!


Kommentarer
Postat av: bea

naaw tack min lilla sockerbulle :) visst är han nussig :) min lilla vaniljmuffin med jordgubbsfyllning (vit och rosa hömhöm haha) love you sugarpie <3

2010-12-07 @ 22:59:13
Postat av: Anonym

Haha sötnos! :) Han är jättenussig. Älskar att han är rosa om mulen med småsmå fläckar. Gulle! Love you to honey bunny <3

2010-12-08 @ 13:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0