Babysitting

Nu sitter jag hemma hos Isabella och gör Rickard sällskap. Vi har spenderat dagen med att kolla på ganska många filmer. Bland annat Mumin och Pippi Långstrump. Nu är jag ganska nöjd. Dessvärre somnade jag efter halva Mumin och hörde endast lite när Pippi spelades. Jag har somnat till och från men nu är jag ganska pigg.

Till middag blir det köttbullar med antingen potatismos eller makkaroner. Enkelt och lagom gott.

Rickard ska hem efter middagen för att gå ut med Jackie sedan kommer han tillbaka för att hålla mig sällskap under min tid som barnvakt. Och det uppskattas. Det äldsta barnet går och lägger sig vid åtta, och det är beräknat att Peter och Cia kommer hem vid tio, halv elva. Så det känns skönt att jag kommer få lite sällskap.

Nej, nu ska jag gå och lägga mig i soffan igen. Barnkanalen är på så det är inget komplicerat.

Kommentarer
Postat av: bealis

naa tack min sköna böna <3 mi love you long time <3<3

2010-02-19 @ 12:55:49
Postat av: Sandra

Love you to honey bunny! <3

2010-02-20 @ 22:29:12
URL: http://touchofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0