Badminton

Som rubriken lyder så spelade jag, Rickard, Jimmy och Sofia badminton i kväll. Det var grymt roligt och det var jätteskönt att få röra på mig. Dessutom fick det mig på andra tankar. Älskling hade en jättevacker segerdans ;) haha. Så jävla roligt.

Nu är jag helt slut i kroppen, speciellt högerarmen. Snacka om att jag kommer ha träningsvärk i morgon. Och på tal om träningsvärk. Har sån värk i bröstmusklerna, ljumskarna, låren och axelmusklerna från träningen i går. Det känns riktigt bra! Så i kväll kommer jag sova gott.

Vi ska snart ut med jycken, sen tänkte vi ta ett mysigt bad med tända ljus samt våran jordgubbsdoftande badbomb. Efter det ska jag nog göra något litet att äta. Sedan bums ner i säng och slappa.

Jag har haft en rätt bra dag i dag trots omständigheterna. Och det tackar jag för.

Btw, är det ingen som har något förslag om vad jag kan slänga i bloggen som livar upp det hela? Ni är rätt torra på idéer ;) Jag frågar ju er för det att det är Ni som läser min blogg.

Njäe, nu ska jag stänga ner här. God natt på er.


Kommentarer
Postat av: Elin

Mer bilder ! =)

Sen jadu, hmm.. Ha dagens fråga eller nåt ? eller.

hmm måste fundera lite.

2010-02-11 @ 10:36:29
URL: http://klotterplanket.bloggplatsen.se/
Postat av: Sandra

Okej, då får det bli mer bilder :)



Ja, jag har funderat lite kring det. Men det är nästan ingen som kommenterar och undrar över något :p

2010-02-11 @ 12:46:49
URL: http://touchofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0