Bedtime

Det är snart läggdags för mig och Rickard. Vi ska nämligen upp tidigt i morgon. Vi ska vara barnvakt från åtta på morgonen till tio på kvällen. Men det är inte förrän vid klockan fem som jag får betalt :) Jag ska passa på och titta på en massa barnfilmer med Isabella. Det uppskattar hon säkert. Sist Rickard var barnvakt ensam berättade han att de bland annat tittade på Mumin och Pippi Långstrump. Jag blev genast avundsjuk. För er som känner mig vet att jag avgudar Mumin(haha) och älskar Pippi. Jag har hela Pippi-boxen hemma. Så känner mig ganska nöjd, haha.

I dag har jag skickat in mitt CV till Cia. Hoppas hon blir nöjd över det jag slängde ihop lite snabbt. Jag längtar verkligen tills jag börjar jobba. Tills jag får in min egna summa på kontot som jag kan göra vad jag vill med. Dock kommer jag använda pengarna väl. Ska bidra pengar till Rickard och köpa ett par dyra, snygga jeans. Länge sedan jag köpte något sådant. Har endast använt jeansleggings eller vanliga tights de senaste året, typ. Om jag inte har använt mina slitna, gamla jeans. Som dock är väldigt sköna, men ändå.

Nej, nu ska jag sluta babbla på om ingenting. Dags att krypa ner i sängen med älskling.

God natt på er.

Tänkte bjuda på några mindre vackra bilder från i går. Redigerade såklart. Man vill ju inte visa sitt alltför ovackra jag här ute på internet ;) Fick tråkigt framför tvn när Rickard hade somnat, haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0