Catwoman

I dag har det inte blivit mycket bloggande. Mesta delen av tiden har jag legat i sängen och sovit. Jag har haft en sån huvudvärk och varit fruktansvärt trött. Medan jag låg i sängen och jäste sprang Rickard runt och fixade i lägenheten. Min duktiga man.

Gårdagen var totalt awesome! Bea bjöd på en massa gott hemma hos henne. Vi hade jättetrevligt och jag hoppas att du, Bea hade en alldeles underbar födelsedag. Det förtjänar du :) Senare åkte vi in till Södertälje och först besökte vi CP's men där var det otroligt mycket folk. Jag kom knappt fram till baren. Helt sinnesjukt! Vi bestämde oss då för att gå till en rockbar. Skitnice måste jag bara säga. En bar som verkligen är mågot för mig.

Just nu tittar jag och Rickard på Catwoman på sexan. Har aldrig sett den tidigare, men det verkar vara rätt bra. Lite ologisk och övernaturlig ibland enligt min smak men jag överlever.

Bilder från i går läggs in i morgon. Jag har inte riktigt orken just nu.



Kommentarer
Postat av: bea

ja jag hade superkul:D:D ni gjorde min födelsedag till den bästa allihopa <3<3

2010-02-21 @ 17:28:35
Postat av: Sandra

Låter helt underbart, babe :D <3

2010-02-21 @ 19:05:00
URL: http://touchofsandra.blogg.se/
Postat av: Sandra

Låter helt underbart, babe :D <3

2010-02-21 @ 19:05:27
URL: http://touchofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0