Congrats!

Födelsedagsfirandet var väl helt okej. Självklart var det en jobbig stämning men trots det försökte alla hålla humöret uppe. Grattis igen Anton.

Som vanligt var det fel på förbannade jävla SL. Vi stod och väntade ganska länge på att bussen skulle komma. Varje år blir jag lika förbannad på SL. För varje vinter är som om det vore den första vintern på jorden. Inkompetenta fan.

Det värsta var på vägen ner till mamma. När vi satt på bussen, precis inkommen till Rönninge station. Då sa chaffören "Ja, för er som ska åka till Nytorp måste jag tyvärr meddela att denna buss inte går ända ner dit. Det är nämligen en annan buss som fastnat där nere". OCH? Hur kan hela SLtrafiken rubbas pga det? GAH, de går mig verkligen på nerverna. Jag ska då aldrig börja jobba inom kommunaltrafiken. Snacka om att bli hatad under vintern. I alla fall av mig.

Jaja, nog snackat om det. Jag ska snart rengöra ansiktet och fixa naglarna. Sedan tänkte jag bädda ner mig i sängen och bli på bättre humör.

FÖR VI ÄR HELT ENSAMMA I LÄGENHETEN TILLS I MORGON KVÄLL! WIIIIIIHO! haha


Kommentarer
Postat av: aleeekz - tävling pågår.

Hallå hallå

haft en bra kväll?

tänkte berätta att jag har en tävling om ett underbart smycke på min blogg, länk : http://voffsen.blogg.se/2010/february/-tavling-fran-lovebeproud.html

om du inte vill vara med så ber jag om ursäkt för denna kommentar .



ha det bra <3

2010-02-06 @ 16:05:41
URL: http://voffsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0