Curly hair

Begravningen var jättefin, kyrkan också för den delen. Alla ljus och blommor var jättefint utplacerade. Jag trodde verkligen inte att jag skulle ta det så hårt som jag gjorde. Det gjorde verkligen ont att se så många ledsna. Jag kunde verkligen inte hålla mig från att gråta. Allt var jättevackert. Mina tankar går till er alla.

Efter begravningen blev det en liten cermoni i ett värdshus. Det bjöds på mat och dryck. Dock åkte vi hem efter smörgårdstårtan.

När vi var hemma i Stockholm igen blev vi bjudna hem till mamma på middag. Nästan hela familjen var samlad och det var trevligt.

Ingen av oss ville stanna hemma i går. Så vi åkte till Heron City. Rickard, Sofia och Jimmy bowlade medan jag satt och smuttade på en white russian och en corona med en lime i. Det är öl det! Vi spelade även en massa spel. Jag hade riktigt trevligt faktiskt :) Tyckte att det behövdes. Jag orkade verkligen inte sitta hemma och låta tankarna flyga iväg.

I dag ska vi hem till Rickards kusiner och fira Louise som fyller 20. Det kommer nog bjudas på lite mat och lite efterrätt. Det är alltid lika trevligt att vara hos dem.

Efter det får vi se vad som händer. Vi funderar på att hitta på något i alla fall. Något måste göras :)





I dag kör jag med lockigt hår. Jag har lärt mig att locka håret med plattången. Det blir inte samma lockar men jag tycker dessa lockar är skitsnygga. Får se vilken sminkning jag kör.

Tchüss!




Kommentarer
Postat av: bea

jaa dom är snygga:D varför leker du inte med locktången:O?

2010-02-13 @ 23:11:46
Postat av: Sandra

Spank you, honey! :) Jag orkade inte locka med den + att jag har inte riktigt lärt mig ännu ;p hihi

2010-02-15 @ 16:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0