Dålig service

Anledningen till att det inte har blivit så många inlägg de senaste dagarna beror på att internet här hemma har strulat som satan. Vi har ringt comhem ett antal gånger men ingenting händer. Och varken jag eller Rickard blir ju förvånade. Jag är inte särskilt nöjd över deras kundservice.

Jag har precis käkat lite pasta carbonara. Inte så jättenyttigt med oerhört gott. Dessvärre smakade det inte lika gott i dag som i går. Vi åt det nämligen till middag i går och det blev rester.

Nu snöar det för fullt utanför fönstret. Jag är så otroligt trött på vintern nu, och jag är nog inte den ende. Ibland blir jag nästan irriterad på att det snöar så mycket. Men efter regn kommer solsken. Jag längar förbannat mycket efter sommaren 2010.

På tal om sommaren. Jag har förhoppningsvis skaffat sommarjobb. Jag är nästan garanterad ett sommarjobb. Cia som är mamma till de barn jag brukar passa frågade om jag var intresserad. Och vem är inte intresserad av att tjäna pengar? Jag ska slipa till mitt CV och sedan lämna in det i morgon när jag och älskling ska vara barnvakter. Det känns riktitg bra nu. Jag ska överrösa älskling med pengar sen. Till räkningar och mat. Eller ja, så mycket pengar jag kan lägga ut. Vill ju självklart ha pengar till mig själv också.

På fredag fyller mitt stjärtegull Bea år. Hela 20 år :) Vi ska dit för att fika lite och umgås. Kommer garanterat bli trevligt :) Jag ska se till att jag hittar något fint till den tösen.



Jag bjuder på en mysig bild på fisen. Den är tagen när vi hade mösspåtagning.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0