Gud, får man aldrig sova utan att bli väckt 534568 gånger?

Ja, som vanligt blev jag väckt av en massa möjliga oljud. Jag läste igenom mitt inlägg som heter "saker du bör veta om mig för att överleva". Det var lite ironi över det, men de punkter jag skrev upp är grejer jag verkligen stör mig på och som bordes tas seriöst. Jaja.

När jag äntligen hade somnat om blev jag väckt två timmar senare av att Rickard kramade om mig. Och det kan man ju inte bli arg över, eller hur? :) Han vet verkligen hur man ska väcka mig utan att jag ska få mitt jobbiga och argsinta morgonhumör. Smart pojk det där, haha.

Ja, det är ju tänkt att jag och fisen ska åka till Tumba i dag. När jag kollade ut genom fönstret i morse tappade jag lusten helt. Det är totalt snökaous ute. Det blåser som fan plus att det snöar. Jag hatar vintern, jag hatar allt som har med snön att göra. Jag är inte ämnad för att leva under vintern. Funderar på att gå i ide nästa vinter. Vad sägs om det?!

Och pricken över i:et. Jag tror jag börjar få öroninflamation. Jätteroligt. Jag som verkligen ogillar när någon ska undersöka mina öron. Under mina år har jag ungefär haft problem med mina öron varje år, om inte ens fler gånger under ett år. Som tur är har jag inte haft någon inflamation på ca 3-4 år vilket glädjer mig något så fruktansvärt. Jag får nästan panik när det värker i öronen. Har fått lite noja kring det. Jag får helt enkelt hoppas på det bästa.

I går firade jag och Rickard 23 månader. Först blev det middag som bestod av lövbiff med fyllning och sedan lite rostbiff. Till det blev det pommes och beasås. Jag kunde nästan inte sluta äta för att det var så gott, haha. Efter det tog vi en mysig dusch tillsammans. När jag sedan kom in i rummet hade han tänt massvis med ljus i rummet. Sedan mös vi hela kvällen tills det var dags att sova. Det kunde inte ha blivit mysigare :) Jag älskar dig min prins.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0