How nice!



(Lägg märke till att en av lärarna i bakgrunden på andra bilden suger frenetiskt på sin klubba)

Ja, såhär såg det ut i dag när jag och Bea mös i kaféterian. Hon ville dock inte vara med på bild även fast hon var/är skitsnygg. Diggade hennes outfit faktiskt:) Min lilla pingla.

Nu är magen mätt och belåten, likaså jag. Nu blir det väl till att smälta maten lite och sen läsa lite i engelskaboken. Trist men nödvändigt. Har bara en uppgift kvar på papperet som vi fick av läraren. Slöjobb;) Förstår inte varför jag sket i engelskan i ettan, det här är hur enkelt som helst. Jag har presterat så mycket bättre och på en så mycket högre nivå. Jag gör mig förtjänt av mitt betyg.

Rickard sitter och spelar sitt förbannade tv-spel. Jag börjar tröttna på det faktiskt. Det finns inget bättre än att komma hem från skolan, laga middag och sen lägga sig i sängen och slöa. I alla fall på måndagar då jag slutar klockan fem.

Men vad ska man göra? Ska låta nörden spela ett tag till i alla fall tills jag börjar regera. Mohaha.


Kommentarer
Postat av: bea

naaaw du kan va en pingla <3

2010-02-01 @ 19:52:00
Postat av: Sandra

vi båda är riktiga pinglor :) <3

2010-02-02 @ 12:30:13
URL: http://touchofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0