It's friday people!

Äntligen fredag, gott folk! Jag sitter just nu och avnjuter underbar musik. Volbeat såklart! Det finns nog ingen musik som jag älskar lika högt som deras, om man bortser från hardstyle och hardcore. Det är dock väldigt stor skillnad.

I natt har det snöat ännu mer och jag är ännu mer förbannad och irriterad just nu. JAG HATAR DEN HÄR FÖRBANNADE JÄVLA SNÖN! Jag tänker gå i ide. Så, nog om den saken. Usch!

I morse mötte jag upp Bea på bussen och hon fick massa kramar av mig. HON FYLLER JU ÅR I DAG!! Som två andra också gör. Min syster Tina och Rickard/Pungblom. Grattis på er, era kalasbarn :D

Efter multimedian i morse bjöd jag Bea på fika nere i the caféteria, haha. Dock tog kvinnan bara ett äpple och en kopp kaffe. Nya tider nu när du fyllt 20? Det ska jag dock ändra på i sådana fall :) hihi.

Efter att Rickard har varit ute med hunden ska vi bege oss till hemlig ort. Vad kan det vara för ställe vi ska till? ;) haha. Där ska jag fixa och trixa lite till Bea + att jag måste, måste köpa handkräm till mig. Mina händer dör. Jag hatar vintern, bara för att påpeka det en gång till.

Sen ska jag hem för att duscha och fixa mig tills i kväll då vi ska hem till Bealis och myspysa.

Nu ska jag fortsätta och njuta av musiken och läsa några bloggar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0