Kill me?

Det är helt jävla otroligt. Jag sitter på multimedian just nu och alla beter sig som små idiotiska förbannade småglin som har IQ på 12, typ. De skriker jättehögt, påstår att de "får" damp när nånting inte fungerar. Gah, jag kan inte koncentrera mig hur mycket jag än försöker. Och det hjälper ju knappast att säga till dem. Har försökt tidigare. De gör allt för att låta så högt som möjligt.

Efter skolan ska jag till IKEA med älskling och Jossan. Vi ska köpa lite ljus och dylikt.

Skriver om min mysiga söndag när jag kommer hem.


Kommentarer
Postat av: Alexvera

Your site is best.!!! Be happy , have a nice day

2012-03-13 @ 09:11:44
URL: http://alexvera.blogbrief.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0