Läsning av bok

God eftermiddag.

Jag är seg som få. Vaknade runt tio i tolv, hur skönt som helst. Dock drömde jag jättekonstiga drömmar, men sånt man får stå ut med ibland.

Hittills har jag hunnit platta håret och fixat till mig lite. Jag har även hunnit läsa rätt mycket i engelskaboken. Som dessutom ska vara klar i morgon. Det ska även göras en mindmap. Jag har essäskrivning i morgon. Men ingen panik! Det kommer gå galant. Bara jag förbereder mig tillräckligt.

Jag ska hoppa över multimedian ändå, det gäller att prioritera. Hade inte planerat tillräckligt bra. För att jag ska hinna läsa ut boken och hinna göra mindmapen måste jag jobba stenhårt från och med nu. Vilker jag tänker göra också.

Så nog om det här. Skriver snart igen om några timmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0