Leave me alone

I morse verkade jag inte få sova för någon alls. Jag började med engelska tio i två. Klockan nio i morse var det någon som bankade som fan så det hördes i hela lägenhetslängan. Jag höll på att bli tokig. Jag hade ju ändå tänkt att sova tills klockan elva. Vid åtta hade tydligen Bea skickat ett sms till mig utan att jag hade vaknat. Och en timme senare ungefär var det ca 3 pers som hade ringt mig. Får jag aldrig sova ifred? Skämt åsido.

I dag efter skolan har jag först tänkt att fylla på mitt busskort, sedan äntligen hämta ut mina stövlar och min vinterjacka. Just nu glider jag runt med en gåsjacka men jag vill inte förespråka att djur blir flådda levandes. Inte min grej riktigt.

Efter det ska jag hem och storstäda. Det blir ingen badminton i dag. Men det är ingen fara, det finns massvis med tid.






Kommentarer
Postat av: Elin

Fan va kul med badminton!

2010-02-01 @ 18:07:30
URL: http://klotterplanket.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0