Make up store

Jag är nyss hemkommen från Skärholmen. Sminkkursen var mycket givande och resultatet blev ursnyggt. Lägger in bilder när jag fått dem från mammas mobil. Hon var som en paparazzi under sminkningen, haha. Tjejen som gjorde det var jättetrevlig, pluspoäng. Jag fick med mig hem lite roliga prylar också. Bland annat foundation, solpuder och en skitsnygg rouge. Toppen! Nu kan jag dumpa mina två andra foundations som inte riktigt passar min hudfärg(har haft svårt att hitta rätt).

Efter privatkursen blev det lite mat. Jag åt pasta carbonara och mamma åt oxfilépasta. Mats gjorde oss även sällskap. Lite trevligt sådär:)

Nu sitter jag framför datorn och jäser. Är ganska trött faktiskt. Vill bädda ner mig i sängen, men vad jag inte vill är att tvätta bort sminket. Jag kan ju sova med det i hopp om att det kommer hålla sig lika snyggt tills i morgon. Skämt åsido!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0