Many things to in a short time

Denna söndagen har varit väldit seg, men det är så det ska vara. Man laddar upp sig inför ännu en ny vecka.

Jag och älskling ska snart gå ut med Jackie, sedan ska vi gå till krysset och hyra en film:) Vi tänkte ha lite söndagsmys. Funderar starkt på att köpa Ben&Jerrys. Så jävla god glass, alltså.

Jag känner att jag är för trött nu för att skriva ett innehållsrikt inlägg, så ni får stå ut med lite onödigt pladder från min sida.

Det är mycket att se fram emot denna månad. Jag klipper mig på torsdag(ÄNTLIGEN! haha). Det behövs verkligen. Mitt hår är inte av det bästa just nu. Det är alla hjärtans dag denna månad också. Tänkte göra något speciellt för min pälskling. Får se hur speciellt det kan bli med tanke på att vi bor i ett förbannat kollektiv(pfft). Men jag ska göra det bästa av situationen.

Det är även många som ska firas denna månad. Bea fyller år den 19:e och det ska självklart firas. Rickards mamma fyller år på alla hjärtans dag. Nästa helg ska vi till Rickards kusiner och fira Louise som fyller 20.

Och vi har även firat Anton som fyllt hela 14 år.

Det här är knappt hälften av vad som ska göras denna månad. Full rulle! Kalendern är ganska full.

Plus att jag även ska tenta av kurser, förhoppningsvis i alla fall. En massa prov som ska göras. Men det är bara att kämpa på.

Nej, nu tänkte jag klä på mig lite varmare om jag ska ut i den äckliga kylan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0