Mjaa...

Så nu har jag ytterliggare fixat lite med designen. Nu är jag faktiskt mer nöjd än i går, haha. Svårt att göra en perfektionist nöjd? Ja! Skämt åsido.

Just nu ligger Jackie och biter sönder våran tomma godispåse. Han tycker det är oerhört roligt. Han är jättekoncentrerad. Inte det minsta stör honom. Det är pappersbitar på hela golvet, haha. Han är så jävla söt, våran lilla björn <3

Till en annan rolig sak. När jag och Bea var på väg till stationen fick hon(eller någon annan, vem vet?) för sig att hon skulla druttla framlänges i snön. Jag kan tala om för er att det så jäävligt roligt ut och det var inte lätt att hålla sig för skratt. Som tur var asgarvade Bea också, då kunde jag inte hålla mig. 

Jag hoppas allt går för sig med dig nu och att du klarar dig. Mina tankar går till dig, Rolf. Hade jag trott på en Gud så hade jag bett att du skulle klara dig. Du är som en farfar för mig.

I morgon är det fredag och som vanligt är jag alltid lika glad(trots omständigheterna). Jag längtar nämligen till på lördag. Då fyller Beas kära storebror år och det ska firas! Jag ska i alla fall med, Rickard verkade också rätt sugen. Så det kommer bli nice och träffa lite människor. Halleluja moment. Det ska tydligen först föras hemma hos honom, sedan bär det av till SS. En raggarklubb i Södertälje hamn. Det stället gillar jag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0