My favorite pair of shoes

God morning, sunshines! I natt sov jag som en prinsessa tack vare spikmattan. Jag somnade rätt tidigt också om jag ska jämföra med hur sent jag burkar somna. Helt underbart!

Jag passade på att ligga på spikmattan alldeles nyss också, så jävla skönt. Ni måste testa det!






Detta är mina übersnygga nya skor som Rickard köpte till mig. Visst är dem snygga? De är från märket Tiamo som jag verkligen älskar. Tiamo har skitsnygga skor.

Nej, nu måste jag gå och sminka mig så jag hinner i tid till skolan.


Kommentarer
Postat av: bea

duu dom va inte nånting man bangar på! hahahaha:D



jag skulle också till skolan idag men min telefon håller på att dumma sig!! den ringer bara när den känner för't = typ var miljonte dag!



sen är inte abonnemanget betalat riktigt ännu och cpstörda 3 har stängt av de annars hade jag ringt och berättat de, kan inte ens skicka sms! hahahaha hur störigt som helst!



2010-02-25 @ 12:20:16
Postat av: Sandra

Ne, eller hur! :D



Aha okej, haha. Stackare! :p I see, var det därför du ej svarade på mitt sms i går? :) Ska du till skolan senare? Tänkte om du ville fika? :)

2010-02-25 @ 12:23:18
URL: http://touchofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0