Party all night long

Nu är jag helt slutkörd. Kom precis hem från gymmet. Gick som vanligt skitbra, och nu körde jag ännu hårdare än vanligt. Man måste ju ta igen det man har missat ;) haha.

I morgon är det fredag för alla som inte vet. Klockan sju i morgon ska vi hem till Jocke och Tina. Vi ska fira Tina som fyller år i dag. Efter lite förkrök hemma hos dem tänkte vi bege oss till Södertälje och göra stan osäker. Det kommer bli nice.

Nu måste jag hoppa in i duschen. Svettades extremt mycket i dag på gymmet, men konstigt nog luktar jag inte illa, haha. Ja, för er som ville veta ;)

Efter duschen ska jag lägga mig på spikmattan och slå mig till ro. Ska upp tidigt i morgon så måste lägga mig tidigt.

Nattinatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0