Saker du bör veta om mig för att överleva:

  • Ring ALDRIG och väck mig innan elva. Om det inte är dödsviktigt. Och med det menar jag om någon håller på och dö, om någon måste föda, om någon blivit brutalt misshandlad, you name it. Inte svårt att lista ut själv.
  • Var inte så jävla självcentrerad och ego. Bjuder jag på något förväntar jag mig att få tillbaka på ett eller annat sätt. Annars kan jag bli riktigt irriterad.
  • Snacka ALDRIG skit bakom min rygg. Såna personer får alltid tillbaka på ett eller annat sätt. Karma, kära vän. + att jag avsäger mig våran vänskap. Jag har inte tid för skitsnack. Jag är värd mer än så.
  • Träng dig inte på. Jag måste ha min luft och min frihet. Är någon för påträngande blir det snarare så att jag undviker den personen. Jag är tillgänglig när jag själv vill.

Ja, det var väl en början. Jag måste börja röra mig nu. Skolan kallar.




Kommentarer
Postat av: bea

haha söt du är:D sätt på flightmode på mobilen så kan ingen ringa dig på morgonen, eller smsa? du får smsen när du aktiverar normal profil, och telefonens alarm kan ringa iallafall;D jag brukar göra de hela tiden när folk ringer för mycket:D:D haha*



skolan kommer gå jättebra ska du se:) nu är det den lugna veckan, den jobbiga veckan börjar nu på måndag:(:( <3

2010-02-02 @ 14:12:38
Postat av: Sandra

hahah, men jag blev väckt av alla möjliga människor i morse på alla möjliga sätt :p Ja, jag ska fan göra det. Att jag aldrig har tänkt på det tidigare :)



Btw, syon ringde mig i morse(hon var en av dem som väckte mig). Hon berättade att det var väldigt fullt i dansgruppen så vi skulle avvakta tills nästa vecka. Men om vi ej får plats i gruppen blir jag riktigt besviken. Vi var ändå de som var ute i god tid och anmälde oss!

2010-02-02 @ 16:03:35
URL: http://touchofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0