Shopping i SKHLM

Jag och Rickard var i Skärholmen i dag och shoppade lite. Han köpte ett par ursnygga sommarskor till, de är hur snygga som helst. Tack älskling! Jag tänkte ta en bild och lägga in i morgon :) Rickard köpte även ett par skor till honom. Sjukt snygga Lacosteskor. Vi köpte även lite massageolja, en ny spikmatta och sånt myspys. Hela shoppingturen börjades med att äta stenugnsbakad pizza med mozarellaost på. Riktigt gott!

Rickard lyckades hitta ett spel till sitt PS3 som han just nu sitter och spelar med Jimmy. De är riktiga nördar.

Jag hade tänkt att lägga mig på spikmattan snart. Det är otroligt skönt. Jag har verkligen saknat det. Lånade ju mammas förut, men hon saknade den och tog tillbaka den. Vilket jag inte kan klandra henne för, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0