Shopping

Nu har jag kommit hem från Tumba. Åkte dit med Nattis. Vi skulle handla lite prylar till våra gubbar. Nattis och Andreas har nämligen varit tillsammans i tre år i dag. Jag och Rickard har varit tillsammans i 23 månader.

Jag köpte ett urgulligt kärlekskort och en röd ros till Rickard. Innuti kortet skrev jag en liten kärleksförklaring till honom. Ställde allt lite fint på hans nattduksbort och tände sedan lite ljus i rummet. Och som tur var uppskattade han det jättemycket. Han tyckte att jag var jättegullig, hihi.

Han var dock ledsen över att han inte kunde göra något liknande. Han har inga pengar tack vare att hans företag har gått i konkurs(igen...) och han kommer förhoppningsvis få sin lön och alla tillägg senare i veckan. Men jag berättade att det enda jag uppskattar under en sådan här dag är att jag får spendera den med honom och att vi inte bråkar. Då är jag nöjd :)

Självklart hittade jag lite grejer till mig själv. Som vanligt, haha. Hittade en jättesöt vit BH med matchande trosor till. Ett mirakel att jag hittade en vit BH, jag brukar ha problem med det. Jag hittade även en myströja i färgen aprikos. Tröjan är i organic cotton, så den är jättegosig.

Efter all shopping tog vi ju självklart en fika. Vi satt och pratade lite strunt och kollade på alla människor som gick förbi. Det tycker jag är lite roligt. Att se hur människor beter sig osv.

Tack för en trevlig eftermiddag i Tumba Nattis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0