Spooky

Jag skrev precis ett jävla lång inlägg men som vanligt med den här jävla *pip*datorn så försvann allt. Ibland går datorn mig på nerverna. Så, one more time then I'm out.

Nu har vi precis ätit middag. Det blev chunky mushroomsoppa med baugetter och pålägg till. Det är mer mättande än vad det låter + att det är jättegott. Så nu är jag nöjd och belåten.

Jag måste berätta en ganska wierd grej. Innan älskling skulle gå ut med Jackie filmade jag honom med Rickards mobil. Samtidigt som jag filmar honom ser jag ett ljusklot flyga förbi väldigt snabbt. Samtidigt som jag ser detta kollar jag framför linsen på kameran men nada. Och nu när jag kollar på filmen ser jag hur ljusklotet flyger förbi jävligt snabbt. Och jag menar, hade det varit ett dammkorn reflekterat av ljuset från kameran hade det inte flygit förbi så snabbt. Det varken blåser i lägengeten och det är inget korsdrag.

Visst, jag vet att det finns många som tycker jag är fånig som tror på spöken osv. Men jag är ganska säker på att det inte är något dammkorn jag fångat på film. Jag har ständigt varit med om grejer som det ej finns några logiska förklaringar till. Enda sedan jag var liten. Jag tycker dock att det är rätt ballt.

Snart ska det ner till centrum och gymmas som aldrig förr. Har missat två gånger pga olika anledningar. Men det ska bli skönt som fan att gymma. Måste bara smälta maten lite :)



Jag ser väldigt trött ut på den sista bilden. Det får ni ha överseende med. Jag var väldigt trött, haha. Man kan inte alltid vara vacker och pigg.

 


Kommentarer
Postat av: Leifuna

Great looking site. It has been helpful. Thanks

2012-01-09 @ 11:45:07
URL: http://leifuna.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0