Survivorwoman

Kom precis innanför dörren. Helt genomblött och andfådd.

Peter(Rickards morbror) ringde för ca en timme sedan och frågade om vi kunde hämta Isabella på dagis, han hade nämligen fastnat inne i stan pga snökaouset. Självklart gjorde vi det.

Nu ångrar jag ganska hårt att vi gick. Jag kan säga er att det var min livs jobbigaste promenad. På alla möjliga sätt. Jag har inte ens orken till att skriva. Jag är helt matt i kroppen samt dyngblöt i hela håret.

Enda pluset är att vi brände nog ganska många kalorier. Dessutom gick vi en powerwalk dit och hem. Så stort plus till oss även om jag tyckte mindre om mitt liv på hemvägen, haha!

Nu till något roligare. Photoshopnörd som jag är har jag laddat ner en massa olika brushers. Nu kan jag göra allt från blommor, ängelvingar, massa mönster till små bubblor. Wie! haha.

Så gissa vad jag ska göra nu?! Pilla i photoshop :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0