Trött men fräsch.

Ciggen hjälpte mig inte alls till att piggna till. Tur att paketet snart är slut. Jag försöker att bara feströka och jag kan väl säga att det går bra.

Nu ligger jag i sängen och jäser. Blev jätteseg i huvudet efter lunchen. I dag ska vi nog bara ta det lugnt, funderar på att ta ett bad snart.

I morgon har jag ingen engelska. Så börjar kvart i fyra. Helt värdelöst. Men finner ingen anledning att inte gå på multimedian. Jag menar, jag kan ju inte säga att jag försov mig om jag inte kommer på lektionen? Den börjar ju ändå kvart i fyra, haha.



Ni får ursäkta att vissa bilder är suddiga. Jag har inte världens bästa mobilkamera.



Såhär pigg och fräsch är jag just nu.. Mysdress på, check! Jag har rengjort ansiktet för fullt. Ansiktsmask, ansiktsskrubb, krämer, you name it. Det är ett måste för mig varje dag, dock inte ansiktsmask. Det kör jag med ca tre gånger i veckan. Speciellt dagen efter man har festat. Då känner jag mig alltid lite extra ofräsch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0