Tvi

Jag har verkligen vaknat på fel sida i dag. Ingenting blir rätt! Jag har inga fina kläder att ha på mig, håret är irriterande och jag vet inte vad. Jag känner att jag bara vill ligga ensam i sängen och bara stirra upp i taket.

Jag fick heller ingen sömn i natt. Låg och vred och vände på mig i flera timmar. Hoppas bara inte mina sömnproblem är på väg tillbaka.

Till råga på allt ska jag sitta på en multimedialektion som är fullsatt med ungdomar från 91 till 93. Kul? NEJ! Speciellt inte när vissa av dem inte kan hålla käften, utan måste hela tiden låta och synas mest.

Tack och adjö!


Kommentarer
Postat av: Pillan

Jag har ju problem med min mage och då köpte jag receptfri oromedicin.. men den är till för sömnbesvär också, du kan ju testa dom om dom hjälper:) Valerina Forte heter dom, kostar en hundring typ.

2010-02-26 @ 08:38:14
Postat av: Sandra

Aha, det låter ju jättebra. Det måste jag testa! :) Tack.

2010-02-26 @ 08:57:57
URL: http://touchofsandra.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja kan inte läsa ditt senaste inlägg :O

2010-03-01 @ 14:31:43
URL: http://klotterplanket.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0