*gäsp*

Nu är jag jävligt nöjd med min design. Ja, jag har ändrat igen. Förlåt! Men jag kan inte låta bli när jag laddat ned så mycket till photoshop. Det finns huuur mycket som helst att välja på. Jag blir som ett litet barn på julafton. Det är riktigt roligt faktiskt. Men jag kan säga er att det tar tid, så det gäller att ha tålamod. Och det är nog under bara sådana här trix jag har riktigt med tålamod, haha.

I morgon blir det ingen skola för min del. Jag känner att jag inte riktigt orkar vistas bland människor och försöka se glad ut. Därför stannar jag hemma och under dagen i morgon ska jag ta hand om mig själv och försöka plugga lite. Har ju som sagt en engelskaläxa och lämna in.

Nu ska jag nog ta och hoppa in i duschen och sedan bädda ner mig. Börjar bli lite trött i ögonen efter allt pill i bloggen.

Sweet dreams..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0