Inte alls bakis som jag trodde

Herregud säger jag bara. Gårdagen var jätterolig, tycker jag i alla fall. Vi var ju på raggarklubben SS i Södertälje hamn. Gryyymt roligt! Det är nog det enda utestället jag verkligen känner mig hemma på. Då slipper man alla överklassnobbar som vanligtvis befinner sig inne i Stockholm.





Jag tog dessvärre inte så många bilder i går. Jobbigt att springa runt med kameran i handen och känna sig som en paparazzi.

Nej, nu tänkte jag gå och ta en cigg och piggna till lite.

Tack alla för i går. Det var grymt trevligt.


Kommentarer
Postat av: bea

hahah naa tack själv:D

2010-02-07 @ 13:56:37
Postat av: Sandra

Hihi :)

2010-02-07 @ 15:18:11
URL: http://touchofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0