Väldigt nöjd för tillfället

Nu är jag nyklippt och snygg(are). Jag måste säga att jag är väldigt nöjd. Dit ska jag gå hedanefter. Och för er som undrar var jag klippte mig. Jag valde att gå till den nya salongen nere vid de nybyggda lägengeterna tre minuter från Rönninge cetrum. Jag kan verkligen rekomendera dem. Det ser dock nästan likadant ut som förut, bara att det är kortare och mer uppklippt. Jag tänkte lägga in bilder i morgon när jag har fixat frillan.

Jag ska alldeles snart traska ner till gymmet. Ska bara klämma i mig en Billys panpizza.

Jag har värsta träningsvärken i går från badmintonmatcherna. I hela högerarmen samt hela axel och skuldermuskeln. Kan knappt höja armen, haha. Snacka om klen. Men det ska jag snart ner och bättra på.

Nu ska jag fortsätta på min underbart goda och tilltalande panpizza.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0