Valentine's day

I går när jag kom hem strulade blogg.se. Förvånande va? De har ofta problem. Så jag kunde inte skriva mitt inlägg om helgen. Så jag skriver det nu istället.

Alla hjärtans dag var helt underbar. Blev väckt av att älskling pussade på mig och gav mig ett hjärta fyllt med geishachoklad. Jag älskar den chokladen! Eftersom att Rickards mamma fyller år på alla hjärtans dag så åkte vi först hem till henne för att fika och umgås lite. Där bjöds det på en massa godsaker.

Runt fyra åkte vi tillbaka hem för att gå ut med hunden. 19.20 hade vi bokat bord inne på Söder. Stekpannan heter resturangen. Och ni måste bara gå dit och äta. Det är bra priser och portionerna är enorma. Jag beställde in grillad entrecôte, pommes och beasås. Därtill fick jag vitlöksstekta championer, sparris och sallad. Huuur jäkla gott som helst! Köttbiten var jättestor, så jag orkade bara halva. Jag kan säga er att jag gick därifrån proppmätt. Jag nästan rullade fram! Jag kan verkligen rekomendera denna resturang. Min mat kostade endast 175kr. Jättebilligt, tycker jag.

Efter middagen åkte vi först förbi Filmkedjan och hyrde film. Sedan mös vi framför en skräckfilm. Söndagen kunde inte ha blivit bättre. Synd bara att man bor med två andra. Vi är aldrig helt ensamma. Men det ska det snart ändras på.





Kommentarer
Postat av: Elin

Va fin bloggen har blivit! :)

Kul att ni fick en lyckad alla hjärtans dag, funderar skarpt på att åka in och käka där nåndag :) verkar super!

2010-02-16 @ 14:44:41
URL: http://klotterplanket.bloggplatsen.se/
Postat av: Sandra

Tack babe! :)



Ja, vi hade jättetrevligt. Vad gjorde ni för skoj? :) Det måste man göra, hur underbar mat som helst :D

2010-02-16 @ 17:53:35
URL: http://touchofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0