Vila i frid

Jag vet inte hur jag ska börja detta inlägg. Inte mer än att du verkligen var en fantastisk människa på alla sätt och vis. Du gjorde alltid ditt bästa med att göra andra glada. Du ville alltid hjälpa till. Du var en mycket anständig och kreativ man.

Jag kommer ihåg varje jul vi spenderade med dig och Lillemor. Du hade alltid gjort en liten leksak i trä som det fanns pengar i. Jag minns även alltid hur glad du var. Du spred glädje omkring dig och du var så varm som människa. Det fanns inget med dig att ogilla. Inget jag fick erfara i alla fall.

Du var som en farfar för mig. Jag såg upp till dig jättemycket och jag gör det fortfarande. Allt känns så overkligt. Jag vill inte förstå att du är borta. För mig är du fortfarande den glada, varma och lojala Rolf som man kunde hitta i en liten villa i Hallunda.

Jag känner mig otroligt nere just nu. Jag har aldrig fått erfara en bortgång tidigare. Och nu har det hänt två gånger på mindre än en månad.

Självklart kommer jag sörja dig, men jag kommer även minnas vilken snäll och fin man du var. Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0