Allmost midnight

Ja, nu ligger man här igen. I sängen alltså, haha. Dagen har varit bra. Jag har hunnit göra lite nytta som tur är. Som tack för städningen hemma hos mamma beställde vi lite grejer från en hemsida:) Tack mami! <3

Jag åt även middag hemma hos mamma och det var huur gott som helst. Men nu sitter jag här och rapar vitlöksrapar. För er som vill veta. Men det var det lätt värt.

Hur som helst. I morgon är det torsdag vilket innebär skola och träning samt lite pluggande. Det känns bra. Nu är jag taggad och nu ska jag fixa det här. Skolan alltså.

Jag är för övrigt grymt taggad på träning också. Det känns betydligt roligare att träna när man har lite snygga kläder och skor. Jag älskar btw mina gymskor. Hur sköna som helst. På gymmet i morgon ska Magnus vara min och mammas personliga coach. Han ska visa några maskiner som tränar vissa muskler i nacke och rygg mer intensivt, vilket behövs för mig och mamma. Båda lider av samma muskelvärk och det plågar oss båda. Så i morgon kör vi! Right, mom? :)

Just nu ligger Rickard och sussar brevid mig så sött. Han gör små ljud av sig ibland. Min lilla prins:) Jag älskar honom så mycket.

I morgon ska han ringa Akelius angående en tvåa här på storskogsvägen. Vi behöver verkligen bo för oss själva. Det fick vi båda klart för oss i dag. Hoppas det finns någon lägenhet ledig bara:) Men om jag själv fick bestämma skulle vi bo på mosshagen. The one and only, liksom. Haha! Nej men jag bodde där som liten och det är där jag känner mig som mest hemma. Ett mysigt område det där. Ett plus är ju att det är närmare Bea, hihi.

Nu ska jag ta och avrunda detta inlägg med lite bilder.



Det blev rätt mycket bilder, men nu har ni i alla fall något att kolla igenom.

God natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0