Cats are wierd animals

Nyduschad och fräsch, känns nice. Körde riktigt hårt på gymmet i dag. Jag blev helt genomsvettig, men det är väl det som är meningen? Maskinen Magnus visade tog riktigt bra i axlar och rygg. Ska nog börja köra den. Förhoppningsvis försvinner värken i rygg/nacke lite. Något för dig Bea, du som också har värk i bakpartiet(inte rumpan dårå;) haha).

Snart fyller min kära bror 30 år:) Han börjar bli gammal farbor. Haha, nädå. Min älskade storebror. Jag vet exakt vad jag ska köpa till honom. Det gäller bara att jag hittar det i någon affär.

Jag visade nyss de två filmer jag lagt in i min blogg för älskling. Han likaså jag dog av garv. Jag skrattade tills jag grät. Katter är allt bra underliga djur må jag säga.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0