Dålig fantasi = ingen rubrik

God morgon mina kära vänner. Äntligen fredag! Har längtat efter denna dag. Jag ska snart gå och sminka mig, fixa håret osv.

Sedan bär det av hem till pappa för att hämta deras bil. Jag och älskling ska sedan till arbetsförmedlingen och sen till Skärholmen. Jag tänkte försöka hitta något till min käre bror som fyller år i morgon. Får se om vi hittar något spännande.

När jag frågade Magnus om han önskade sig något speciellt sa han "näe, jag vet inte. Köp en påse chips så blir jag glad". Haha, så typiskt honom :) Nej, jag ska faktiskt se till att vi hittar något riktigt fint som han förhoppningsvis kommer bli glad över.

Rickard ringde Akelius i dag angående en tvåa här på storskogen. Och tanten sa att det finns en tvåa på nummer 45. Dessvärre är det någon som står före oss i kön till den lägenheten. Men vi satte upp oss på nummer två. Vill hon inte ha den flyttar vi förhoppningsvis i maj. Så riktigt jävla nice. Nu är det nära! Jag längtar så. Så nu får vi hålla tummarna :)

Nej, nu ska jag röra på fläsket. Puss på er


Kommentarer
Postat av: bea

åh va kul!:D hiiiii:D

2010-01-29 @ 13:02:33
Postat av: Sandra

Jaa, jag vet! :D:D

2010-01-29 @ 13:56:41
URL: http://touchofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0