Monday morning, for me anyway

Nu är det måndag igen. Men jag tänker inte klaga. Jag har fått ett så grymt skönt schema. Alla dagar förutom fredag börjar jag efter tolv. Helt underbart! :)


Denna morgon börjar jag tio i två med engelska. Gick upp runt tio och var ganska utvilad. Fick dessvärre inte min sovmorgon med tanke på att det röjdes här hemma i morse.


Efter skolan i dag ska jag hem till fisen. Hon ska sälja sin garderob till mig :D Den har spegeldörrar, hur nice är inte det? Jag tycker det är grymt. Så länge hade vi tänkt att den ska stå i hallen, och när jag och Rickard flyttar själva får den stå någon annanstans :) Hon säljer den för ynka 200kr. Värsta pangpriset. Självklart måste man passa på. Spank you, honey! Jag som verkligen behöver en till garderob, haha.

Jag är på grymt bra humör i dag faktiskt. Känns jätteskönt. Inte ofta jag är pigg och glad på en måndag.

I går gymmade och solade jag med mamsen. Jävligt skönt att få röra på sig. Jag börjar bli ganska brun nu också. Känner mig betydligt mycket fräschare. Mina fräknar blomstrar ut när jag är i kontakt med solen, så ser ut som Pippi i ansiktet nu, typ. Haha!

Bea, jag har grymt roliga filmer på mobilen som jag ska lägga upp på facebook sedan. Du måste kolla på dem sen. Jag dog av garv när jag såg dem. Du vet, den lilla trippen från Passione hem till oss. Haha, börjar skratta bara jag tänker på filmerna.

Nej, nu ska jag nörda mig på facebook och läsa de bloggar som jag brukar checka in.

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0